Obama

Jag började fundera över en grej idag då jag snackade med S och Ax2. Om man har känt varandra i 2 veckor, vad är okej att säga till den andra, finns det en gräns som man måste ta hänsyn till, eller är det bara att köra på?
Är det någon skillnad på 'jag älskar dej' och 'jag tycker om dej', kan man säga vilket som till någon man inte har känt så länge, eller är det ena bara okej, ska man ta vara på allt i en kort relation eller ska man ta det långsamt?? Svåra frågor dehär.

Obama vann ju vilket vi i skolan snackade mycket om, sjukt bra. Hoppas världen blir bättre nu.


Happy family

Hoppas ingen sjuk människa nu gör något dumt bara för att valet inte gick som den ville.

Ha en mysig kväll!!

L

Kommentarer
Postat av: S

haha ja tror ja vet va du talar om ;) d hä e no en knivig situation d hä! :)

2008-11-06 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0