Söndag

Hej på er!
Har hela dagen försökt få in inlägg, men det var något fel med datorn så det gick inte men nu äntligen går det.
Vaknade jättesent idag, det var härligt att få sova ut, länge sen jag gjorde det sist, tror det var på sommaren. Till frukost fixade jag sedan panncakes till mej, yummie.



På eftermiddagen drog jag till Roberta för att titta på Armageddon och äta massa mat och godis. Mysigt. Dessutom var filmen jättebra och tillochmed jag fällde en tår ;) Jag rekommendear den verkligen. Kom hem för sådär 1 timme sedan så nu har jag bara ätit hembakt bröd och tittan på andra avenyn. Så börjar ännu en vecka med samma rutiner som förr. Skola, skola och skola. Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills denna period är slut. Jag och R kom idag fram till att det är bara lite över 1 månad till jul, det är ju sjukt. Längtar så mycket, får börja fundera på julklappar nu.
Nu ska jag sova, mina ögon håller redan på att falla ihop, sov gott ni!!



L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0