Tandläkare

Jag dog inte. Men nästan. Innan jag gick in i tandläkar rummet var jag så nervös så jag bara skakade. När jag skulle svara på frågorna på finska stammade jag så tanten bytte om till svenska, hah. Tyvärr fick jag en återkallalse, vilket betyder att jag hade 2 hål som jag måste åka och fixa den 15 december. Ända tills dess kommer jag att vara nervös inför det. Puuh, usch. Var en lektion i skolan, nu har jag hål till halv 3. Ska äta julskinka hos mormor och morfar, då får jag ännu mer julkänsla. Så här sr jag iaf ut idag:



t-shirt - Only
väst - Hm
jeans - Crocker
skor - Stockmann

Senare idag blir det som vanligt träning och simning med Sara och sen måste jag faktiskt plugga, annars gör jag det aldrig. I flera dagar har jag nu tänkt att jag ska göra lite skolarbete varje dag, men ingenting har hänt.

Nu sk ajag läsa bloggar tills vi ska äta,

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att ni ska åka till Stockholm! Jag börjar längta dit nu igen, det är över ett år sen sist...:-( Usch, i somras var jag och lagade ett hål till tandläkaren och det var HEMSKT!! De var dessutom tvungna att lägga dubbel bedövning, så jag var stel och slö i munnen i SEX TIMMAR efteråt... Det var inte roligt... Jag borstar tänderna ordentligt efter det! Ha det bra!

2008-11-05 @ 09:21:35
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0