Funny

Det bästa som finns är att vakna upp på måndag morgon kl 6. 30 och veta att dagen skall bestå av fysikboken. Roligaste någonsin. HAhahahahahha.  Så roligt är det. chägälägä.
Men livet måste väl också ha sina dåliga sidor, jag menar, det mesta är ju faktiskt roligt ändå. Vännerna, julen, sommaren och allt sånt gör ju en hur glad som helst, bäst att tänka på det medan man gör det tråkiga.



Hittade denna galet roliga och heta bild på facebook ;D Från sommaren 2007 (?) på lägerskolan på Åland. Det var en av de bästa resorna någonsin. Den hade allt man kan önska sig.

Något annat roligt att berätta?, nej jag tror inte det, sovmorgon imorgon, ahahah, yes. om 10 minuter bänkar jag mig framför tvn med desperate housewives.

Nu blir jag deppad igen, Paps talar med farmor och farfar i telefon och de är på Kanarieöarna, jag vill också!!! jaja, pusskram!

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0