Hello Jarmo

Hello!
Skrev fysikprovet som inte gick bra, sen gick jag, Annika, Anna, Etta och Celine för att läsa på prov, ingen gjorde det. Vi köpte "shnägyy" (snaks) och bara talade. Hahaha, bl.a. sån hänt snackades.

Annika: Brother from another mother
Jag: ...Sister from the same........FATHER.


Hahahahahahahahhahahahahaha.

Roligaste idag.

Annat idag? Ingenting. imrn är jag ledig inget prov eller prep timme, great.



Jag och min härlit roliga Annika<3

Puss kram!


(sex and the city season 6 väntar)


Kommentarer
Postat av: Casandra

Heeej ja så dej i tv ida, du va jätte sööt =)

2008-11-19 @ 19:00:06
Postat av: Anonym

haha så du?!? usch ;)

2008-11-20 @ 07:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0