Söndag

Holabaloo!
Lägett? jag mår bara fint, trött men men.
Synd att inga bilder syns, får lägga in dem pånytt nåt tag.
Iaf, på fredagen hade vi jätte roligt hos B boy, vi var inte så många så det var mysigt. Kvällen gick till att sjunga sing star och skratta. Lördag morgon vakande jag och Anna tidigt för vi skulle iväg på skolning, vi var en aning trötta efter fredagen ;) Igår kom D och M till oss också och vi lagade en sen middag som blev jätte gott. Så tittade vi på friends. Alltid lika roligt. Idag sov jag länge, sen skrev jag färdigt min 15 sidors uppsats (äntligen!) och så fikade vi hos m & m.
Ikväll ska jag njuta av mr. Bean filmen som kommer på tv och Andra avenyn. + fysik???

Jag gick i lite butiker idag (det är söndags öppet?) och tittade på böcker till höstens alla kvällar. Hittade några som kommer finnas på julens önskelista for sure.


åtminstone denhär.

Måndag imorgon vilket för med sig provvecka. Skönt iofs då man får sovmorgon ibland, men annars är det bara bajs.

Puss, nu ska jag hoppa i duschen.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0