Jag hatar att vakna utan dej

Torsdag kväll hej!
Har tillsammans med systern min väckt upp gamla barndomsminnen genom att titta med henne på Timon&Pumba. Sånt kan vara kul ibland. Väntar bara på att klockan skall bli tillräckligt mycket för att gå och lägga sig. Är galet trött, vet inte varför, hoppas gud att jag inte håller på att bli ordentligt sjuk. Halsen har inte precis blivit bättre.
Tittade på några delar programmet jag var med i igår på hemsidan, haha. Bättre än förra gången, men.. Här är iaf länken:


http://svenska.yle.fi/program/visa.php?pid=park

Här en superlåt från nya skivan Dubbel, passar perfekt för mitt humör:

 



Aaaah..

Nu ska jag lägga mig, läsa Martina koden och sedan somna in lugnt och fint, tänka på alla fina saker och lyssna på bra musik. Puss god natt, 

L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0