Bday girl!

Hey!

Imorse blev jag och brorsan väckta med massa sång och paket, härligt! Efter födelsedags frukosten bar det av till ledarutbildningen där vi först blev firade med serpentiner och så på matpausen fick vi blåsa ut 16 ljus per man från en extra dubble choko kaka, alldeles fantastiskt god var den, men gud vad mättande. Fick ta hem det som blev över av den. När vi skulle hem och gick ut från huset blev vi 'överfallna' och kidnappade. Vi fick ögonbindel på oss och sedan fick vi bara följa med strömmen ;) Det enda jag visste var att vi kom på en buss (det tog sick länge att komma in till stan med den!!) och att vi körde någonstans.  Vi klev av och så började vi gå. Från olika håll hördes det " Dom där ska säkert gifta sej" och sånt, haha.. Vi blev förda till McDonalds mittemot urbana visade det sej sen. Där väntade de som inte hade varit på utbildningen, vi gick upp där borden för "privata tillställningar"  var och när alla äntligen hade satt sej ner fick vi ta av oss ögonbindlarna. Massa mat och paket fanns framför oss, det var så fint ordnat. Vi hade såå kul, detta var vad jag fick:


Presentkort till Gina Tricot, Festis, Candy, Chic, Bok från Urbana, och så ett jättefint kort. Av församlingen fick jag dessutom små suddgummin, haha ;D

Mina vänner är dom bästa som ordnar sånt här för mej, Puss jag älskar er så mycket! Bilder kommer senare när jag får tag på dem.

LOVE,

lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0