Gårdagens party

Hey!
Igår blev jättekul. Oplanerat men super. Älskar när det blir så att man inte har några förväntningar och så blir det ändå så  bra. Först kom Roberta en snabbis till mej och kollade upp en kappsäck som hon skulle låna till hennes tyskland resa. Efter det tog jag och brorsan bussen till Vici eller jag gick först till vici medan brorsan gick genast till J där det skulle vara chillkväll.  Det blev ändå lite mer än det. Fest skulle jag nog kalla det. Ungefär när klockan var 17 kom jag och Vici också till J där vi sedan bara snackade och så.
Vaknade jättetidigt vilket suger för jag är trött, jättetrött.!
Planer för idag är väl nu på dagen bara tv och candy inomhus då det regnar massor ute, senare på eftermiddagen åker vi till landet.



Nu vill jag tillbaka till sängen med massor ohälsosamt godis och tidningar. Och världens bästa musik.

kärlek,

lieenaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

oi ni hade de helt klart roligt :D ! tell me more! j

2008-10-04 @ 08:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0