HÅL

Tjena!
Nu har vardagen kommit tillbaka, har börjat vänja mej vid att det inte är shopping som står på programmet på morgnarna, utan skola. Usch.
Hade tid hos skolhälsovårdaren kl 10. Tänkte att det skulle vara hemskt, men ärligt talat så var det inte så farligt ändå:)

Har hål ända till kl. 14.35. Därför passade jag på att komma till mormor och morfar direkt efter att timmen slutade kl. 11. Har städat och käkat så nu är det bara att vänta tills den där ena sista tråkiga engelska lektionen skall börja. 
Efter skolan blir det träning med Sara. Äntligen ska jag träna igen, det blir super. Först ska vi på punttis och efter det simma. Urskönt!
Hemma väntar sedan plugg och sånt.

Igår kväll beställde jag "Sex and the city the movie". Haha, jag väntar så mycket tills den faller ner i postlådan. Borde ta ca 4-5 dagar.



Okey, ha en bra dag! Puss,

L

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen hem från resan! Vilka härliga bilder!:-) Det verkar som att du hade en fin tid i Tyskland och trivdes bra...Kram

2008-10-21 @ 17:04:02
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0