satcfriends

Hemma redan fast jag borde ha haft 2 lektioner till. Vi satt och väntade och väntade i modda klassen men vår lärare kom inte. Därmed gick jag och Eva ner till lärarrummet och frågade. Det visade sig att vår lärare inte jobbar i skolan längre, det kom som en chock, vi hade inte hört något. Synd, för jag gillade verkligen modersmålstimmarna med henne och så. Hon var nog en av de bästa lärare jag har haft. Hoppas vår nya är lika bra.
Annars är det lite irriterande att vara hemma nu då vi har renovering av typ alla golv i nedre våningen-.- Är sjukt utmattad så jag tror att jag bara ska ligga hemma i soffan och titta på SATC eller Friends idag, kanske bådeoch.





Okej, later!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0