Söndag

Hej alla fina!
Riktigt skönt att spendera en tid på landet, länge sedan sist. Men 1 natt räcker absolut, annars blir det för mycket, haha!

Imorgon börjar en ny vecka igen, detta är planerna:

Jakobstad med skolans fotbollslag (måndag -tisdag)
Fst tv inspelning (onsdag)
Mysa med Jenny framför tvn med massa mat! (onsdag?)
Träna (?)
Skribaledar utbildning (lördag)
Fira min Bday! :) (fredag, lördag, söndag?)

Ja, så ser min vecka ut. Blev med lite kort varsel vi fick veta om Jakobstad. Vi tar bussen kl 17 imorgon från stan och så kommer vi väl fram vid 1-2 tiden på natten. Vi ska sova på skolgolv, usch -.-
Hem kommer vi 22 tiden på tisdag kväll. Kl. 8.30 på onsdagen ska jag vara i studion för smink och sånt..

Nu sitter jag bara och väntar på att andra avenyn ska börja. Puss! 

(Det kommer vara dålig uppdatering ända fram till onsdag iaf. Tyvärr!)

Kärlek,

lieenaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

wwuh jo onsdag sounsgood darling<3

2008-10-05 @ 19:39:54
Postat av: Emma

Ska du hit till Jeppis???:-O:-)

2008-10-05 @ 20:27:44
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0