The strangers

Fy fan! Jag ska aldrig mer se en skräckfilm. Det var det obehagligast jag har varit med om på länge, usch. Ett tips till er som inte har sett "The strangers" : GÅ ALDRIG OCH SE DEN. Hela filmen satt jag lutad över Annika och klämde hennes hand så att hennes fingrar säkert gick av, fasiken vad rädd jag var. Jag hade köpt lite godis att äta under filmen, men det fick jag inte i mej, så det får jag njuta av imorgon istället. Etta var så snäll att hon kom med mej ända till ändhållplatsen med bussen för att sedan ensam åka hem, älskar dej tjejen!
Seriöst jag har inte varit så rädd i hela mitt liv som ajg var ikväll, haha, kommer ligga vaken hela natten..



Världens hemskaste. När dom säger det där "Because you were home" var det alltså helt hemskt.

Nu ska jag pigga upp mej med lite SATC så att jag kan somna bättre, det gör en alltid glad.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: jemppapemppa

ja sku så villa se den här :D:D:D !

2008-11-01 @ 12:15:14
Postat av: ettaaa

ja älskar dej me ;) <3

2008-11-03 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0