skolaaaa

Hej på er!
Kom till skolan 1 timme för tidigt. Så irriterande, så nu sitter jag här och roar mej framför datorn i skolan. Kl. 9.40 har jag kort matematik och senare har jag fysik. So not my thing.
Imorse måste jag släpa med alla mina grejer som jag ska ha med till Jakobstad för jag hinner inte hem via då vi slutar först 16, jobbigt värre. Sovsäck, fotbolls stuff, dyna och extra kläder. Iofs var dynan kanske lite onödig, men bussresan bli annars så obekväm. Musik, tidningar, bekväma reskläder (leggings, lång topp och mysig tröja) och Liza Marklunds 'Studio sex' fick också följa med i bagen.

10 dagar till Tyskland. Jag är såå excited! Det kommer bli bäst. Bara massa shopping, fika och titta på den vackra staden. Tillsammans med den bästa Vici. Ahh, jag kan inte vänta längre.


shoppa

Jaja, nu ska jag sätta mej i en soffa här i skolan och bara slappa tills lektionen börjar, vi hörs efter J:stad!

LIEENAA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0