SATC - the movie

Hejsan!
Bloggtorka igen, tyvärr. Har haft svårt att få tag på en dator men nu äntligen fick jag en till förfogande. Nåja, inget jätte märkvärdigt har hänt, livet rullar på som vanligt. Igår kväll hade jag och syrran myskväll med massa gott att äta och filmer. Igår damp också Sex and the city filmen ner i postlådan! Lycka! Kollade på den genast. Den var lika bra som jag kom ihåg. Dessutom var där några scener som jag inte minns att skulle ha varit med när jag såg filmen på bio. Superbra!

Ikväll blir det middag med våra släktingar från Sverige. Ska bli så kul att träffa dem igen. Imorgon blir det också middag men med andra släktingar. Jag älskar att få åka iväg någonstans och bara få äta så god mat. Det är det bästa, hihhi.
Annars ska jag bara städa idag.-.-

Ännu flera Ty bilder:


Detta vet jag faktiskt inte vad är, men det är känt iaf. ;)


Flygfältet i Hamburg

So long sweeties!

lieenaa


Kommentarer
Postat av: S

brandeburger tur eller nogo ditåt smartass ;)

2008-10-26 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0