Ruska

Idol håller på nu, har ingen ork att sätta på tvn ändå. Mycket hellre bloggar jag.

Idag när jag gick efter posten fick jag en inte så trevlig överraskning. Min tandläkare har skickat en tid då jag ska komma dit. Jäklarr. Jag hatar tandläkare. Det är bara så obehagligt, usch! 4.11 kl.9 måste jag på något underligt sätt tvinga mej själv dit.
Imorgon är det fredag. Igen. Vi åker kanske till landet. Inte riktigt min grej det där med landet alltså, men kanske det kan bli skönt. Titta runt blan lite foton på datorn, dessa hittade jag:







Vår finafina hund som dog i somras. Jag var bortarest då hon dog. I Sverige, 1 månad. Jag fick inte säga hejdå, gud vad jag saknar henne!

xxx,

L


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va hon va sööt



love, your girl J

2008-10-02 @ 20:09:41
Postat av: Malin

Vilken sötis Ruska!! Anton saknar henne oxå :)

2008-10-02 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0