city dag idag

Känns som om de senaste 8 timmarna skulle ha varit flera dagar istället. Jag har hunnit göra så mycket. Först drog jag mej till skolan till kl 8.15 och skrev religion provet (sista provet, wei!!) snabbt, på bara 45 minuter då vi har 3 timmar på oss, sedan satte vi oss ner i sofforna i skolan och väntade på att matserveringen skulle börja. När det äntligen blev food time rusade vi till matsalen för att snabbt få i oss pyttipannan som vi sedan konstaterade att egentligen var lite småäcklig. Efter lunchen drog jag, Sara och Jenny hem till Sara där vi slappade en stund medan S gjorde sej iordning för att komma med till stan. Jennys place var nästa stopp. Där drack vi och väntade på att klockan skulle bli så mycket att vi kunde dra oss till busshållplatsen. När vi kom till stan hade jag bestämt träff med Miranda och Casandra. Superkul att träffa dem igen efter en lång paus. Vi fikade på Stockmanns café och gick och kollade lite runt i stan bara, gick bl.a. till sokos som hade rea och köpte godis, fetton som vi är ;). Sen mötte jag upp J, S och andra igen och vi tog en sväng in på Zara där dom alltid har så fina kläder. Vi hittade massa fina långa koftor och västar. J hittade också en superfin blus med pantermönster. Passar perfekt med svarta jeans eller leggings och en svart topp under.
Hur har er dag varit då?

lieenaa


 

Kommentarer
Postat av: Cas

hejhun, sika kul att ses ida! snart igen ;) pussssar♥

2008-10-01 @ 15:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0