GÖMDA

Usch usch vad bloggen bråkar med mej. Har suttit här och försökt ändra designen på bloggen och förgäves försökt få in bilden som jag länge har planerat lägga in som header. Men det går inte, inte för mej. Nog för alla andra men icke att det skulle gå för mej. Nåja, jag får försöka senare igen, blir så irriterad när det inte lyckas nu.
Idag i bussen påväg hem läste jag färdigt Liza Marklunds bok Gömda. Det är den som är orsaken till att jag inte har läst skolböcker. Men varför läsa religon eller något annat tråkigt när man kan läsa den. Hade faktiskt lite nytta av den i religions provet idag, så kanske inte helt dåligt att jag läste den igår kväll. Ja, men boken var iaf helt fantastisk. Jag gillar verkligen Liza Marklunds böcker. De är så levande och man kommer så lätt in i dem. Dessutom är personerna och allt annat väldigt bra och intressant beskrivna.  Har tidigare läst "Nobelstestamente" och "Livstid" vilka också var super. Tänkte börja med "Studio sex" ikväll.

  
senare ska jag nog också läsa 'Asyl' och 'Mias hemlighet'

Nu ska jag göra mej redo för att se "Park" som kommer om 45 minuter på fst5. Hahah, ska bli kul att se Sara och mej där.

pusipusi!

L

Kommentarer
Postat av: Faster

Månne boksmak är ärftligt? Liza Marklund är också min absoluta favorit.

2008-10-06 @ 10:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0