Cream with mud cake

Tjena!
Nu fixade jag min blogg lite, men det kommer mera. Nån liten bild ska ännu in och lite sånt. Måste snacka om det med Casandra.
Snart ska min blogg vara lika fin som alla andras ;)
Nu ska jag börja skriva min novell ordentligt så jag blir klar med den i tid. Idag fick vi veta att vi ska gå på teater på torsdagen just då när jag och Jenny hade platnerat vår OC fetto kväll. Det var frivilligt, men vi ska se hur det går, ska snacka med Jenny imorgon och se hur hennes onsdag ser ut om hon kan flytta det.
Usch, detta väder. Regn hela tiden och bara skit. Om det regnar när träningarna börjar går jag nog inte, har ingen lust att bli blöt i onödan när jag kan vara inne och göra läxor ;D



Detta ska jag och Jenny äta massor av på onsdag eller torsdag. + Enormt mycket grädde! Mumma!

Kärlek,

lieenaa


Kommentarer
Postat av: cassu

låter bra <3 :) den 24.8 så hade du en såndän sika fin bild här i bloggen, var d e en bild på dej o så står där typ lieenaas! den e ju jätte fin som header!?

2008-09-08 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0