Födelsedags lista!?

Hallå!
Störande slapp dag idag. Hela helgen har varit irriterande lugn. Biologin har jag ändå ganska bra grepp om tror jag.  Fastän jag också har kollat på friends som en galning.
Nåja, sen har jag funderat mycket på vad jag ska önska mej till födelsedagspresent. Om lite under 2 veckor blir jag ett år äldre. En resa skulle sitta fint, men knappast. Pengar är ju också alltid något som behövs. Men sen skulle jag ju nog också vilja ha något konkret, jag vet inte vad men jag måste fundera på det mera nu när det närmar sig.

  

Ikväll kommer nån film där Sarah J Parker har en av huvudrollerna. Ska bli kul att se den. Jag tror inte att jag har sett henne i något annat än SATC. Samtidigt som den kommer också Andra avenyn. Ska banda det så jag kan se det imorgon.
Nåja, kanske måste dra mej mot skolböckerna en stund igen, bäst att vara väl förberedd.

Puss,

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0