HahHAHahhaha.. Nattvakts humor.

HEJ på er!
Detta är sjukt, jag har inte sovit mer än ca 1 timme från kl. lite över 6 framåt och jag håller på att dö. Jag ska änu genomlida 3 lektioner innan jag får åka hem och sova. Anna vill att jag följer med och seglar, men få se om jag orkar. Men en sak är säker. Vi hade obeskrivligt roligt. Sjukt länge sedan jag hade så kul. Vi tog sammanlagt 500 bilder så jag kommer lägga in en hel del här, även om största delen av dem är rätt så opassande, haha ;)
Innan skolan körde jag och Anna till butiken och köpte energi dryck och under första lektionen åt vi godi och salta kex och drack vår dricka. I slutet av kvällen kom vi på en tävling: en ska nynna en sång från ipoden och resten ska gissa vilken sån. Tänke er trötta Anna och jag som sjunger kung i baren för fullt. Vi spelade in det och det låter int vackert kan jag säga men just nu har jag den som ringsignal iaf. ;D






Vår dag hittills har bestått av detta


Bilder kommer när jag äntligen kommer hem någongång.

Puss,

Trött lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0