Hesburger

Hej people!
Full dag idag, så inget bloggande.
Efter skolan snackade jag med P och sen åkte jag och åt med Annika, Jenny och Denna på donken, igen, haha!!
Skolan var okej, men ändå skönt att ännu en dag har gått.
Vet inte riktigt kvällens planer ännu, men vi ska äta lite finare middag hemma för dte är mammas och pappas bröllopsdag så jag vet inte om jag hinner till träningarna, annars blir det skola och tv.
Imorse när jag gick ut blev jag chockad över hur fruktasvärt kallt det var. Det kom ånga ur munnen, så det var säker bara typ 2 grader varmt. Nu småregnar det och blåser hårt så det är skönt att sitta inne.


jag tycker om denna bild. På något sätt lite som jag.

Time to go, PUSS,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0