Råddig skoldag

Hemma efter en råddig dag i skolan.Imorse när jag kom till skolan mötta jag först upp Annika och sen gick vi in tillsammans för att känna oss trygga. Fattar fortfarande inte hur detta hände vår skola. Vår trygga fina skola. Hotet sägs dock vara tomt, men man vet aldrig. Skoldagen gick ändå relativt bra, men när vi skrev provet var det kanske inte uppgifterna man funderade på precis. Men godkänt får jag ändå..Förhoppningsvis.
Här är en länk till en tidning som skrev om det, och en till en tv kanal:

http://www.hbl.fi/text/helsingfors/2008/9/26/w18257.php

http://svenska.yle.fi/nyheter/artikel.php?id=140116

Efter skolan drog jag, Annika och Anna till köp centrumet och gick till arnolds för att äta varsin grymt god Spinny. Jenny inspirerade mej eftersom hon talade om spinnyn hela dagen i skolan ;) Sen bara satt vi och snackade om allt möjligt.

Ikväll skippar jag festandet och har en mysig hemmakväll istället. Imorgon blir det massa plugg once again. Biologi är det som står på tur nu.



Nu ska jag äta gott med familjen, pusi,

lieenaa


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0