Skjutningshot mot min skola

God morogon!
En panikslagen kalabalik har uppstått. Jag är inte ett undantag. Skolan har blivit hotad av liknande skjutningar som skedde tidigare i veckan. det är inte kul. Kanske det bara är ett rykte men man måste ta sånt här på allvar. När jag igår kväll hade somnat ringde annika och jag var så yrvaken så jag hörde bara några ord.. Hot...Skjutningar..Mot vår skola...
Jag bara skakade, så rädd blev jag. Nu har vi kollat upp allt och polisen borde vara i skolan. Jag åker iaf dit och skriver finska provet, sen får vi se vad jag gör.



Jag tänkte att vår skola aldrig skulle utsättas för något sånt här. Vår skola har alltid varit så trygg. Men om det är ett rykte är det mycket tragiskt att det ska behöva bli en såhär stor grej av det. Det är synd om den som blivit utpekad, jättefräckt!

Nåja nu ska vi se hur skoldagen går, komer inte kunna koncentrera mej på provet. Ha en bra dag.

lieenaa

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, fy, vad hemskt!

2008-09-26 @ 07:30:37
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada
Postat av: rooroo

nej fan folk har fel i huvudet. hörde om det här. eller att det lite här som där nu ha varit hot

2008-09-27 @ 12:07:06
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0