SLeepY

Hej på er!
Vår första vinst! Jaa! 3-1 vann vi överlägset ;) haha, näe men vi blev faktiskt jätte glada.
Sen jag kom hem har jag testat mej fram på olika sätt för att ändra deignen på min blogg, tack till Janie som hjälpte mej! Super snällt!
Nån dag då jag har mycket tid ska jag ägna hela dagen åt bloggen så den blir snygg.
imorgon skola som vanligt igen... -.- Ska försöka att göra mera läxor nu så att jag inte är helt lost i provet sedan.
Jaja, sängen skriker efter mej nu och jag säger inte emot så nu ska jag sova.

från lägerskolan. f. v. Jag , Annika...

God natt!

lieenaa

Kommentarer
Postat av: casandra

hej ja kan no oxå hjälpa dej om du behöve nån hjälp me designen! Just tell me :) ja e no int nå himla pro men jaa haha, hej d va kul att se dej på fre, fast d ba va sådär snabbt :):) snart kaffe på stan eller nå?!<3

2008-09-07 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0