That's it

Morning! Träningen igår gick bra, det var skönt att träna igen efter en tid. Kom hem ca 22.30 och kom i säng först halv 12 tiden. Så morgonen har inte gått så galant. Ville inte stiga upp imorse, och nu borde jag äta så jag inte missar bussen. Jag drömda faktiskt att jag missade bussen, hoppas det inte var ett tecken.
Jag köpte koftan från HM igår som tröst, för när vi hade blivit klara med projektet och skulle skicka det till min mail, så tog tiden slut (vi hade 1 timme på oss, om vi skulle ha haft 1 minut till skulle vi ha hunnit) och vi loggades automatiskt ut. Vi får väl åka och kolla om det finns kvar på datorn idag, annars var det en onödig resa.
Nåja, nu kallar skolan igen. Slutar 1 timme tidigare idag, skönt!

Detta skulle sitta perfekt som frukost!

Puss på er!

lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0