Tiger Woods

Hello babes!
Sitter i bilioteket och jobbar tillsammans med Etta, Laura och Jessi på vårt religions projekt som ska vara färdigt till måndagen. Utrustade oss med mycket godis för att vi ska orka som vi fick billigt för att det är rea. Gick och tittade i lite andra butiker också, och hittade den sötaste tröjan som jag tidigare också har provat från HM. 14,90 kostar den. Kanske jag går och köper den när vi är färdiga. Kommer inte att ha någon dator så detta kanske är dagens enda inlägg.


Läste att familjen woods ska få ännu ett barn! Lika söt som den andra!

Vår gamla lärare kom förbi och tittade med sin nya baby. Hon var söt som socker!

Ikväll har jag träningar och så ska jag lägga mej så tidigt som möjligt.
Nåja, nu måste jag jobba vidare.

Puss, lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0