Jolene

Bonjour!
Biologiprovet avklarat. One more to go. Slutade redan halv 1 idag så jag kom bara hem och har ätit och läst Liza Marklunds bok 'Gömda'. Den är faktiskt jättebra. Grym men bra. Jag tror man kan lära sej mycket av sådana böcker.
Ikväll blir det träningar. Ska väl bli okej. Har inte varit så jätteivrig över fotbollen på sistone, vet inte hur länge jag fortsätter. Jag skulle vilja hitta någon sport som jag verkligen tycker om, där det finns människor som jag trivs med och där jag är, eller skulle kunna bli, duktig. Kanske det inte finns något sånt?!

Idag borde jag flytta in i religionsboken och läsa igenom hela den. På onsdag är det prov. Men ingenting lockar mej dit. Det får bli en annan dag, kanske imorgon. Dagens låt:



Dolly Parton. Jolene!

Puss, lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0