'Nu när du gått'

God morgon!
Ja, min kväll igår var jättemysig. Älskade showen med L och O. Bandade den så nu kan jag se den när jag vill då jag är på dåligt humör och jag behöver piggas upp kommer den väl till pass. Idag ska jag faktiskt satsa på skolan. Jag vill det iaf. Ha en skål med choklad och godis bredvid mej och sen bara läsa hela dagen.
Denna hämtade mamma till mej från Köpenhamn när hon var där, har glömt visa tidigare:



Lancome Juicy tubes. Jättefin färg, passar perfekt till mina läppar, Smakar gott gör den också ;) Melon.

Här kommer Lenas och Orups nya musikvideo  'Nu när du gått'  *älskar*:


Njut!

Nu börjar allvaret för min del.Kram,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0