love is lika a rose in the winter, only the strong survive

Har en lååång natt framför mej.  Har vilat lite nu genom att sitta framför tvn most of the time, men orkade fixa lite mat till menh och syrran också.
Om ca 1½ tar jag bussen till hamnen och där tillbringar jag sedan natten tills klockan blir halv 6 och passet slutar. Kommer faen att vara helt borta imorgon. Puuh, ska se om jag tar kameran med så kan jag fota så lägger jag sedan in bilder här också.


Annars vet jag varken ut eller in. Jag vet vad jag vill men jag vet också vad jag inte borde. jaja, kanske det löser sej någongång.


Fint va?

Nu gott folk är det dags att börja röra på sej. Packa väskan, äta, dusch och kolla bussen. Vi hörs imorgon!

Kärlek,

lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0