Greeeeeeen

Hej på er!
Matchen igår gick bra, fast jag skadade mej så jag inte kan träna idag, det gör så ont i mitt knä :/ Skol matcherna idag gick också bra. Nu hoppas vi på att nästa match hålls på Åland så vi får åka dit, haha :D Dream on. ;)
Annars då? Jo, allt är som vanligt ungefär. Ikväll ska jag baka 4 kladdkakor! 2 till ledar utbildnings weekenden, 1 till pappa som födelsedagspresent (1 månad försent) och 1 till imorgon efter skolan då jag, Jenny, Denna och Annika ska hem till Denna och jobba på vårt finska projekt som ska vara färdigt på måndagen. Då behöver man något gott så man orkar jobba (iaf Jenny ;))!

Jag behöver en grön klänning! Temat på konvent festen är trafikljus. Alltså Grön om man är singel, Gul om man inte vet riktigt och Röd om man är upptagen. Några fins förslag:



Vi hörs!

lieenaa

Kommentarer
Postat av: E

Vilket häftigt tema! Vi har halloween som tema, det är lite tråkigt, tycker jag...

2008-09-19 @ 07:01:57
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada
Postat av: Faster

Farmor har (eller har åtminstone haft) en söt grön klänning från 60-talet. Låna den!

2008-09-19 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0