Gårdagen

Hello you!
Hur mår ni då? Jag mår bra fast jag är grymt trött efter igår. Kvällen var riktigt kul. Fyrverkerierna var jättefina och det var skit kul att träffa alla som man inte hade talat med på länge. I slutet av kvällen blev det ändå lite oroligt med salgsmål och sånt så då började vi ta oss hemåt. När vi kom hem var det inte mycket annat vi gjorde än att stupa i säng och somna direkt.
Fanny åkte hem för nån timme sedan och nu har vi gäster från Göteborg hos oss. När vi vaknade snackade vi jättelänge om att vi ska åka till södern någongång. Jag behöver värme nuuu!!!
Snart ska jag iväg på feedback dagar för sommaren skriftskole läger. Inte för att jag har varit ledare på något läger men alla andra ska dit så jag åker med och lyssnar. Senare åker samma gäng på "High School Musical" musikalen in till stan och efter det ska vi bara käka på donken. Mums, det skulle sitta redan nu!


Vem följer med mej hit?

Puss,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0