Väska

hEy!!
Läget? Jag har allt bra, men mitt knä värker ännu så jag kan fortsättningsvis inte träna. :/
När jag kom hem från det effektiva (?) läsandet i bibban åt jag och sen dess har jag suttit framför datorn med vitchoklad med nötter och mjölk, kand et bli bättre?. Kollade på hela veckans avsnitt av Andra Avenyn, den bästa serien, och nu surfar jag bara runt lite bland bloggar och läser dem.

Alla andra har typ fått kompis fotona som vi tog på fotograferingen, men jag har inte fått mina. Hoppas dom kommer imorgon. Här är iaf ett som jag fick tag på:


Fantastic six once again.
Denna, Roberta, Jenny, Annika, Sara och Jag, älskar er tjejer, ni är bäst!

Ikväll blir det lite provläsning och mycket slapp.
Farmor ringde nyss också och vi kom överrens om att träffas på onsdagen och gå ut på stan och söka en fin väska till mej.:)

Japp, vi hörs

lieenaa




Kommentarer
Postat av: Denna

älskar<3

2008-09-24 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0