1 månad - tyskland

Hola!
Min dator är ännu söder så därför denna dåliga uppdatering, tyvärr.
Igår slappade jag hemma mest, på kvällen fick vi gäster och vi åt sjukt god kinesisk mat och tittade på finlands fear factor som leds av min kusins flickväns bror :) Senare tittade jag på säsongstarten av Svensson, Svensson. Alltid lika sanslöst roligt.
Mamma och pappa kom hem med en överraskning också:


Har lyssnat på denna hela morgonen.

Idag vet jag inte riktigt vad planerna blir, kanske Annikas konfirmation, får se.
Före det ska jag ändå plugga lite och sitta vid tvn lite också kanske. Eller gå ut och springa en sväng, skulle också kunna vara skönt.
Förresten, 1 månad tills jag och Vici åker till Tyskland för att roa oss och glömma alla bekymmer. Nice.


Denna vill jag ha. Födelsedags present kanske?

Ska titta på några avsnitt av SATC nu.
Ha en skön förmiddag!

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0