Hello Chicas

Hola. Stressig morgon. Måste ta frukosten med till skolan så jag skulle hinna. I skolan hade vi bara studieteknik och så provförberedelse i finskan. Svårt som bara den. Det kommer fasiken att skita på sej imorgon på provet. Har iaf suttit me Anna och Annika och läst sen skolan sluta. Först satt vi på ett café men nu kom  jag och Anna upp till biblioteket för att kolla lite skolgrejs.Men nu sitter vi bara och larvar oss, haha.:D Sen ska jag hem. Usch, usch, hemma väntar ännu mer läsning. Men lite får jag belöna mej med något kul när vi nu läsate så länge. :)

Ikväll blir det ju också Idol såklart! Nea från skolan är med så det ska bli sjukt skoj att se henne där!
Och imorogn är det HELG! Så skönt att bara slappa några dagar och få sova läänge. Fast jag måste faktiskt satsa på skolan. Annars går det bara dåligt.


Vacker som alltid

Okej nu gott folk ska jag skärpa mej och börja ta mej hem från bibban. So long,

lieenaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0