Fantastic SIX

Måndag morgon - as trött, ingen lust att stiga upp, kylan trängde in under täcket och klockan var bara halv 7. 

Resten av dagen har gått bättre, men så kommer det ju alltid upp såna saker som inte är trevliga att göra. I största allmänhet alltså, men också annat. 
Nåja, ny vecka:

Veckans to do lista:
 
Träna fotboll minst 1 gång.
Kanske träna annat.
Plugga ihjäl mej.
Ta en kaffe i stan med Mirccu och Cassu
Skriba ledar weekend
Inte festa
Ta dagen som den kommer

Igår var jag hos Annika där jag fick massa god mat och så var Sara, Denna, Jenny och Roberta också där, så vi skvallrade och snackade om allt möjligt. Precis som förr. Jag saknar den gamla tiden då vi gick i samma klass. Det var bättre då.


                                                ♥ FANTASTIC 6 ♥  

(som Jenny kallade oss)

På kvällen tittade jag ofc på Finlands Idol. Väntar tills uttagningen från Helsigfors kommer, då är det åtminstone en från skolan som är med. Och hon kom vidare också tror jag!! Duktigt. Jag skulle göra vad som helst för att ens kunna ta en ren ton. Hehhe.

Kollade just på mumin - kometen kommer. Vi tänkte att vi skulle visa en snutt av den när vi har presentation om boken den 18.9. Den var ju faktiskt riktigt bra. Nostalgi! Haha!

Näe, nu ska vi se vad jag ska göra, inte träna iaf. Baad!
Sitta framför den sprakande brasan och äta panncakes eller kladdkaka, lyssna på Mamma Mia soudtrack och läsa en bra bok låter inte helt fel.

Love,

lieenaa


Kommentarer
Postat av: Jemppis

fantastic 6 forever, älskar dig <3

2008-09-16 @ 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0