Mud cake and OC

Mors!
Tisdag och som vanligt är jag då hos mormor och morfar och städar för att tjäna pengar. Har just ätit massa god mat och nu ska vi väl så småningom börja åka hemåt. Okej dag annars, skit trött på morgonen, men piggnade till när jag fick träffa alla söta!
Planerade på finska timmen tillsammans med Jenny att nästa torsdag ska hon komma till oss och så ska vi bara dega i soffan och äta mud cake medan vi tittar på de sista avsnitten av andra sänsongen av OC. Längtar till det gumman!<3
Jag måste bara se till att jag har sett så längta av andra säsongen då, så mina planer idag blir väl det, haha ;) Vilket mångsidigt liv jag har ;)
Näe, men idag ska faktiskt skol arbetet få sej en titt. Jag tänkte att jag skulle läsa alla anteckningar som jag har gjort i alla ämnen hittills. Låter väl bra att catcha upp lite!?


Början av sommaren påväg till Sverige

Jaha, Nu är det dessert dags och sen ska jag deppa över regnet som aldrig vill at slut.

Puss,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0