Lena Philipsson

Tjena!
Hur har dagen varit? Min har varit okej, träningen sög men efter en skön dusch och lite mat är allt glömt ;)
Skola imorgon, men bara 2 timmar, sen på kvällen in till stan. Fanny kommer sendan över natten till mej, det blir funnnyyy tjejen!
Jag funderade, och jag har alltid i hela mitt liv varit en snäll flicka. Aldrig har jag gjort något dumt eller "förbjudet". Jag börjar bli trött på det nu, orkar inte vara söt och snäll längre! Kanske jag skulle bli rebell, haha ;)
Näe, men seriöst alltså.


Bästa artisten!

Länge sen det kom något nytt från Lena Philipsson, saknar det. Hoppas det snart kommer något!

Puss,

lieenaa

Kommentarer
Postat av: saraa

hihi bad girls for life<3

2008-09-04 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0