Påsklovet

Imorgon börjar påsklovet. Det är helt sjukt hur snabbt tiden har gått. Jag tycker det var alldeles nyss som jag kom hem från Sverige förra sommaren och som jag tog bussen till skolan första dagen. Snart blir det en sommar full av överraskningar och roligheter igen. Först blir det som sagt ändå påsk. Imorgon kväll åker vi till landet och där spenderar vi sedan 4 dagar. Det låter jättelänge och i mina öron låter det vid första lystringen ganska fruktansvärt, men i själva verket tror jag att det kommer bli härligt. Jag ska bulla upp med massa gott käk, en hel hög med böcker, några filmer och en och annan tidning. Hoppas boken jag beställde kommer imorgon så jag kan läsa den. Tyvärr får nog även religions boken följa med. I alla fall så hoppas jag så att det gör ont att det blir fint väder, annars blir det pain in the ass.

Nu ska jag kolla käkutbudet här hemma, ha det fint!


från senaste vistelse på landet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0