ZAMBEZI

Kom nyss hem efter en jättelyckad kväll. Först middag på världens godaste indiska restaurang, Namaskaar och sedan sista föreställningen av pjäsen Zambezi som handlar om en finsk flyktingfamlij som kommer till landet Zambezi i Afrika då det är krig i Finland. Det är mina släktingar som skrivit den och jag är så stolt. Det var en helt underbar pjäs som hade humor, men också väldigt seriösa scener i sig. Tänk att mina släktingar är så duktiga.
Det blev tyvärr ingen fest för mig ikväll, hoppas de andra har roligt trots att jag inte är där ;) hhah.


Min meny bestod av kryddad kyckling, grönsaker, ris, youghurtsås och naan-bröd. Så gott!


http://www.aleksanterinteatteri.fi/aleksanterinteatteri/files/imagecache/esityskuva_full/aleksanterinteatteri/files/zambezikuva330x372.jpg

Pusspuss sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0