Dag 2


Klockan ar 8 och vi har varit vakna en tid redan pga tidsskillnaden. Vadret idag ser ut att bli bra, men man kan aldrig vara saker. Igar brande jag ansiktet, sa jag far ta en paus med det. Pa eftermiddagen promenerade vi till en stor matbutik och kopte mat for hela veckan, typ. Pa kvallen at vi pasta och plotsligt kollapsade jag. Jag bara foll ihop, svimmade. Jag kommer ihag att jag markte hur ljudet borjade forsvinna och jag orkade inte halla mej uppe. Jag hade antagligen fatt for mycket sol, atit alldeles for lite och sa hade jag en sjuk smarta i foten pga att jag snubblade pa var promenad som kan ha orsakat det. Jag kunde inte rora pa nagon del av kroppen alls, det gjorde sa jakla ont. Jag tror inte att jag nagonsin tidigare har haft sa ont, ni kan inte forestalla er. I alla fall, jag vet inte om nagot ar brutet, men jag kakade 3 painkillers sa det hjalpte. Nu ar den svullen, men det gor inte lika ont langre. Trots detta sa trivs jag, hoho.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, oj, det var inte roligt!:-/ Hoppas du kryar på dig och kvicknar till så fort som möjligt... Gott nytt år, önskar jag dig!

2009-12-29 @ 14:06:19
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada
Postat av: klisa

oijsan! men tjejen, de blir nog bra skall du se:) ha det skoij <3

2009-12-29 @ 21:07:56
URL: http://klisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0