En stjärna lyser så klar


Det värsta är att jag ena sekunden kan må fint, inte fundera på mat och slappna av, för att sedan nästa sekund hålla på att dö av ångest. Och då menar jag verklig ångest, jag visste inte att det kunde vara så hemskt förrän jag själv upplevde det då för flera månader sedan. Jag hatar det, djupt. Tänk er en obehagskänsla så stark att man inte vet vad man ska göra av den. Förr gjorde jag mej av med den på mitt sätt, och gud så det funkade, men nu gör jag det inte längre och då vill jag bara skrika och försvinna. Då kan jag inte fokusera eller tänka. Men jag förstår inte varför jag fortfarande inte kan släppa taget och försöka att inte söka efter trygghet i maten. Komplicerat de där. För stunden ska jag i alla fall först sätta i mej kvllsmål (förhoppningsvis utan ångest) och sedan ska jag försöka klara av julen. Sköt om er, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram <3

2009-12-22 @ 22:21:07
URL: http://livethelifeyoulove.papper.fi
Postat av: Anonym

Julen kommer säkert va jobbig,men din familj stöder dig och du klarar dig fint!fösök att ta det lungt o i din egna takt,jul skall vara kul och socialt och inte ångestfyllt!du klarar de bara du tror på dig själv!god jul!

2009-12-23 @ 12:26:31
Postat av: anonym

Herregud du e vacker på bilden! Superfin

2010-10-13 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0