Stockholm






När man är på kryssning finns det inte mycket tid att fota, det glöms bara bort. Men några bilder klickade jag i alla fall. Resan var som sagt jättebra, vi åt gott på båten och i Stockhoolm shoppade vi effektivt och mycket. Vi hann ändå stanna upp och titta lite i några julmarknadsstånd och så köpte vi kanderade äpplen till mellanmål.De var sjukt goda, lönar sig verligen att köpa ifall man ser sådana. Jag kan tänka mej att det nog också är ganska lätt att göra dem själv. Mina köp kommer möjligtvis upp i något skede. Nu ska jag bänka mej framför tvn och försöka bli lite frisk.

Kommentarer
Postat av: Marina Charlotte

aaaaaah du verkarha haft de helt sjuukt bra! nu e jag gigalomaniskt avis, sku oxå ha villa fara till stockholm såhär före julen...

2009-12-15 @ 18:30:48
URL: http://marinacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0