Nuförtiden är det enda man inte har ovetskap, förr var det det enda man hade.

CRAP, jag har igen glömt bort skolan. Imorgon är det engelska förhör, tur att jag har boken med mej så jag kan repetera lite nu ikväll åtminstone. Det är bara för mycket, så man får väl lov att glömma vissa saker. Ibland måste skolan komma i andra hand, det är inte ofta men man får väl ta vara på de stunder då man faktiskt kan prioritera över skolan.

Annars har jag tittat på filmer av mig och brorsan då vi var 5 månader gamla och 5 år gamla heeela kvällen. Jag kan inte förstå att jag faktiskt har varit så liten.


Jätteotydlig bild, jag vet, men jag älskar den. Vi är lika som 2 bär.

Nu ska jag lägga mej i sängen, lyssna på Lena Philipsson och kolla igenom engelska ord.
Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: irene

alltså sötnosar!! : ) e nog båda precis lika söta nu oxå; ) <3

2009-02-26 @ 20:05:17
URL: http://soniairene.blogg.se/
Postat av: Malin

Alltså ni va nog dom sötaste små barn som nånsin ha existera!! Små tjokisar, de va goda tider :)

2009-02-26 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0