because now it's too late

Jag har vuxit så mycket uder det senaste året. Inte på lägden, utan som människa. Det jag vågar göra nu skulle jag aldrig ha gjort för ett år sedan. Då brydde man sej mera. Om jag nu skulle leva om förra året skulle det bli annrolunda. Jag vet inte hur och varför, men jag skulle göra bättre beslut.
Man borde ju inte ångra något som man har gjort eller inte gjort, det kan jag inte leva upp till helt och hållet. 1 sak ångrar jag att jag inte gjorde förra året.

När jag ser tillbaks på alla dagar som jag haft
Finns det dem som sitcker ut som utav egen kraft
De kommer när jag går och drömmer
Från en tid jag annars glömmer
Inget jag kan göra något åt
Människor jag har kännt och som har engagerat sig
Vissa har jag älskat och en del har älskat mig
Det vet jag trots att sjätte budet, det jag visste var förbjudet
Jag kan bara säga ett förlåt
Nej inget jag kan göra något åt

(ur 'Jag ångrar ingening - Lena Philipsson)



♥ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0