Bidragen

  1.  Nina Söderquist - Tick Tock
  2. Jonathan Fagerlund - Welcome to my life
  3. Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
  4. Scotts - Jag tror på oss
  5. Emilia - You're my world
  6. Alcazar - Stay the night
  7. Caroline af Ugglas - Snälla, snälla
  8. Marie Serneholt - Disconnect me

    Det var kvällens 8 tävlande artiser. Man kan lyssna på 1 minnut av varje låt på svt.se. Själv vill jag vänta till ikväll innan jag hör kåtarna, det är mer spännande då. Men av artiserna att döma så är Shirley Clamp min favorit ikväll.Nu har jag städat och ätit min paprika-ost omelett, nu ska jag börja förbereda lite mer för ikväll, typ fixa poäng tabeller för kläder, hår, låt, show osv. AAH, jag älskar detta!! 






 


Kommentarer
Postat av: jenny

jeaps;D äntligen! nä inga topar:( forever21.com

2009-02-07 @ 15:44:06
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0