catch up

Jag har luktat så illa idag. Min tröja lever inte längre, den drunknade i ketchup och begravs inom en snar framtid bland andra döda sopor.
Mjöl, raklöpper, grädde, läppstift och antagligen också lite annat smått och gott täckte håret och huvudet.
När vi gick förbi en lågstadieklass sade majoriteten av pojkarna: " Fy fan vad illa ni luktar", flickora vågade inte säga något, men de vände på huvudet och gjorde grimaser mot varandra. Trevligt, så illa luktade alltså vi.
Nu har jag duschat länge och väl, tvättat håret 3 ggr och balsamerat in det riktigt ordentligt. Hoppas gud att det är rent och utan knutar när det har torkat.
Nu har jag klätt på mej en stoor t-skjorta och ska fortsätta läsa på min bok. Hörs!

Ps. Bilder kommer upp senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0