Dagen

Skola från 8.15 - 11.
Fast idag hade jag bara första lektionen finska, sedan hamnade jag på något konstigt sätt i en bil som körde mot stan där korgbolls turneringen gick av stapeln. Näe, men skolans lag hade för några spleare så jag och Annika fick hoppa in och spela. Det gick måttligt bra för mig, men kul var det. Och så vann vi ju dessutom, första matchen iaf.
Jag fick hoppa över engelska lektionen så det var ju positivt.
Nu är jag hos m&m och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag möta upp tjejorna i 'Iso omena' som vanligt. Vi går väl till typ arnolds och fikar, vad annars!?
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, kanske jag bara åker hem, eller så inte, få se.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0