dear diary

Jag sitter här och läser bloggar och förundras över hur man kan bli så beroende av att läsa dessa ganska obetydliga och tråkiga i viss del dagböckerna på nätet.. Den ena är den andra lik. Och inte bara lite, alla bloggar ser ju tamejfan exakt likadana ut. Ändå kan man sitta i timmar och bara läsa och söka på nätet om man skulle råka hitta någon ny faoritblogg som man flitig kan börja kommentera på i hopp om att få fler läsare själv.
Så fungerar det i bloggvärlden. Dåligt eller bra? Ja, det är frågan!

Nåja, lika tidig morgon som igår och jag antar att det blir en likadan dag som igår också. Skola, hem, plugg och så kanske något annat. Idag blir det andra scoutmöte. Det var en tid sedan jag ägnade mej åt sånt.
Jag hade tagit en bild på min frukost, men allvarligt, vem i hela världen skulle vara inresserad av hur den ser ut. Så nu ska jag bara stäga av datorn och gå till bussen i mörkret!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0