digibox

Ingen musik lektion sen heller så jag åker till skolan bara för att få ut filosofiprovet, låter onödigt som fasiken i mina öron.  
Pappa var just och förde digiboxen på reparation för att svt kortet inte funkade. Det kan ta upp till 4 jäkla veckor att fixa den. 4 veckor är 4 veckor för länge, om 4 dagar borde den vara i skick för melodifestivalen. Jag har gnällt i månader om att vi ska föra den på reparation, nu, den mest opassande tiden på året får vi det beskedet attd et tar så länge att fixa den.. Tack! 
Det är ju inte så att jag inte kommer få se det, för det funkar ju på andra tvn, men då kan jag inte banda och så är det inte samma sak.
Hata söndriga saker!

Ha det bra, nu skolan.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0